tirsdag 19. februar 2013

Fokusfeil og skogen ..

Jeg har ikke gjort noe fornuftig idag. 
Kun sittet på rumpa. Sett litt tv, spist litt mat.. Lagd litt middag og andre små ting. 

Solen tittet frem idag, jeg fikk rotet med meg kameraet ut en tur. 
Men, det ble ikke noe suksess. Det ble kun to bilder. 
Og de ble langt ifra bra. Dårlig med batteri på kameraet, så det måtte lades. 
Håper det blir fint vær i morgen også. Da skal jeg rote meg ut litt tidligere. 



Fikk tatt et bilde av meg selv også, noe som endte opp med helt feil fokus og jeg ser virkelig rar ut, men synes det så litt kult ut allikevel så velger å legge det ut så dere får se.
Vi får jo et lite innblikk i hvordan trestammen på et lønnetre ser ut da! Det er det jo ikke så veldig mange som har sett før. 


Vakker stamme, eller hva?

ATM: Lurer på om jeg skal legge meg for å se en film, eller om jeg bare skal sitte i sofaen og strikke litt på genseren min. Eller kanskje lese litt fine blogger? Interiørblogger, og tragiske mammablogger. Synes det er så gøy, for det finnes så utrolig masse rart ute i det store internettet!
Jeg kom faktisk over en blogg en kveld her (plager meg at jeg ikke lagret adressen) .. Men det var i alle fall en jente som blogget som om hun var ungmor, skrev om barnet som om det var hennes eget barn, men det viste seg å være tull hele opplegget! Hun mente hun hadde mange sponsorer og fått utrolig masse sponsorpakker til det syke barnet sitt, men hun viste ikke om hun ville legge ut noe om det på bloggen for hun viste ikke hvor lenge hun kom til å være mor, barnet hadde vist nok fått en utrolig sjelden sykdom. (søkte opp på google, fant ikke noen sykdom med det navnet en gang)  OSVOSV.
Det er utrolig hva man kan finne om man søker litt, men dette tok virkelig kaken! Nesten så jeg må le litt av hele jenta. 

Q: Hvordan har dagen din vært?




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3