onsdag 27. februar 2013

Forandring fryder .. igjen ..

Jeg klarer aldri å bestemme meg for hvordan jeg skal ha håret mitt.
Jeg har jo vært "ginger" utrolig lenge nå, men nå er jeg tilbake til gamle trakter.
Jeg har nemlig store planer om å bli blond, før jeg farger det litt sånn cottoncandy pink.

GLEDER MEG SOM EN LITEN UNGE!

Er lenge siden jeg har gjort noe slikt med håret mitt, og slik gikk det.

Håret mitt har jo blitt farget en god del opp gjennom årene og det er ikke første gang jeg tar avfarging. Tror heller ikke det er siste gang heller. 


Akkurat nå er det slikt. Skal pakke ned skolesakene mine nå før jeg går videre bort til frisørsalongen på skolen. Lurer på hvordan det blir, vil ikke klippe så mye.. Bare det som er slitt og tyggis. Har jo spart håret i en evighet nå og har endelig fått litt lengde på det. Vil jo ikke bli korthåret igjen.. eller? Jeg klarer ikke å bestemme meg jeg .. synes det er så vanskelig. 
MEN det er jo bare hår da, men håret mitt vokser utrolig sakte (synes jeg selv..) såååeh.. 


Q: Hvordan er du på håret akkurat nå?







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3