torsdag 21. februar 2013

Kos med vinterferie


(bildet er fra min instagramprofil; Tiini)

Da har Ragne tatt vinterferie også!
Vi startet dagen med å bake scones, noe hun syntes var kjempe moro!

Hun går fortsatt rundt i pysjen, men det er jo lov når det er fri. I går var vi hos Renate og sønnen hennes. Og barna hadde det kjempe moro med å springe rundt og hoppe i saccosekken.

Nå snart skal vi ordne oss litt før vi drar på butikken for å handle inn til dagens middag.
Lurer på om vi skal bake boller og muffins senere idag også. Ragne synes at baking er kjempe moro, så vi må nesten bake litt når hun har fri. Da blir det jo masse snadder på oss også.



Ellers i går så var jeg jo hjemme alene. Drakk kakao fra koppen min, og bare sløva rundt.
Var en liten tur på frosta for å ordne litt på mine kjære buskebryn, som ikke er buskebryn lenger.
Og tusen takk til Kine på Velpleid hud og fotterapi AS for det!

Var også i huset igår for å ta litt bilder. Har ikke sett hvordan bildene ble, men om det ble noen som er ganske greie så kommer de ut på bloggen i løpe av kvelden!
Nå skal vi dra på butikken, Heisann!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3