onsdag 6. februar 2013

Red lips




(bildene er fra min instagramprofil)

For første gang i hele mitt liv har jeg faktisk kjøpt meg leppestift!
Det er sånn billigdritt fra cubus, husker ikke merket.. men, fargen heter Vampire Red. (eller noe slikt)

(Noen bilder fra webcam også..)

Det er faktisk første gang jeg klarer å ha på meg lebestift helt selv også.. Og vet dere hva?
Det ser faktisk ikke så værst ut til å være første gang jeg gjør det helt selv!
Dette kan jeg virkelig bli vant til altså.. Dette var rett og slett moro!

...

Q: Bruker du leppestift?

2 kommentarer:

  1. stilig! bruker ikke sminke særlig ofte, og har aldri funnet en lebestift jeg synes passer! ;O

    SvarSlett
  2. Tøft! Jeg bruker lebestift noen gang, jeg har også en rød en, men bruker og blande med lipgloss slik at den ikke blir så rød.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3