fredag 1. februar 2013

Ruset

Minuttene går, timene går..
Dagene går og ukene går.

Vi nærmer oss sakte men sikkert slutten på et stort prosjekt som vi har holdt på med i over ett år.

Oppturer og nedturer og masse problemer.
Men jeg har ikke gitt opp, og kommer aldri til å gi opp heller.

Utrolig fine roser jeg fikk av sambo en dag. Jeg spurte fint om hvorfor han hadde kjøpt de, og da kunne han svare det at det hadde vært så mye stress og styr i det siste, så han mente jeg trengte de.
Han er så utrolig søt, og jeg smeltet totalt!


Jeg er i en rus for tiden. Ikke narkotikarus eller alkoholrus, men en liten kjærlighetsboble. Jeg koser meg kjempe masse for tiden. Og har det bare bra, både med det éne og det andre.
Skolen går veldig bra den også. Jeg trives godt i klassen selv om de er 5år mindre enn meg. Jeg er jo kanskje ikke så veldig voksen av meg, så jeg sklir godt inn kan jeg vel godt si. Vi sladrer og snakker om alt mellom himmel og jord, og det er så godt!

Jeg har også sagt ja til å være modell for tanten til sambo og jeg må si jeg var litt nervøs og skeptisk til og begynne med. Men når vi først satte i gang, og jeg har fått sett bildene har jeg bare lyst til å stå foran kamera enda mer!
Det var jo utrolig gøy, og resultatene ble kjempe bra!
Fikk faktisk lurt med oss sambo på noen av bildene også, og det er jeg veldig glad for.
Vi har ikke akkurat så veldig mange bilder av oss sammen.

Brukte picmonkey til å sette opp collage med noen av favorittbildene fra photoshooten.
Du kan se flere bilder på bloggen til Rannveig, i dette innlegget!

Jeg har jo også vært kjempe lur, synes jeg selv. Og sagt JA(!) til å være modell flere ganger for Rannveig og jeg kan ikke annet en å si at jeg gleder meg kjempe masse!
Dette var jo virkelig moro altså. Jeg har aldri vært sånn kjempe glad i å stå foran kamera, men når jeg først har gjort det. Så har jeg funnet ut at dette var jo virkelig gøy!
Så nå trenger jeg bare masse ideer og litt tips og triks til evt photoshooter vi kan gjøre. Feks tema o.l .. Så hvis dere vil komme med tips, så er det bare å rope ut!



Q: Hva synes du om bildene?









5 kommentarer:

  1. Fine bilda, så bra at du har d bra å itj minst trives i klassen. God helg!:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det:)
      God helg til deg og dine også:)

      Slett
  2. Kjempe fine bilda tå dåkk, å godt at du e tebake med blogginga di har savna denj:)! godt å hør at du har det bra fertia ! god helg tinaa <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det, Therese!
      Ja, jeg har tenkt på bloggingen mye i det siste og følt at nå måtte det skje noe snart. Så her er jeg igjen!
      God helg til dere også <3

      Slett
  3. SV: Det skal kan jeg gjøre vettu! :)
    Er utrolig glad jeg invisterte i blender jeg i vertfall! Selv om den ikke kostet mer enn 200 kr funker den bra :)
    Hørtes utrolig deilig ut! Kanskje jeg må prøve ut det en dag:)

    Bildene var utrolig fine Tina! :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3