mandag 4. februar 2013

Små øyeblikk


Har ikke tatt noen bilder i det siste, så da tenkte jeg at dere skal få se noen av mine instaøyeblikk.
Det er noen fra januar og noen fra begynnelsen på februar.
Flere slike øyeblikk kommer vel etter hvert.
For å se flere bilder jeg har på instagram, følg meg da vel!

ATM:

Har akkurat spist en passelig prosjon med mager vanilje kesam m/frossne blåbær.
Kjenner det enda at jeg er mett og kunne spist litt mindre, men det er jo så godt.

Lurer på om jeg skal ta med meg på skolen imorgen, for å spise det i lunsjen.
Eller om jeg skal kjøpe meg havregrynsgrøt for å lage meg i lunsjen. Vi får se hvordan det blir.
Mat må jeg jo ha uansett. 

Var en liten tur på skolen idag også, hvor jeg fortsatte med gjenbruksoppgaven vi har.
Gleder meg til jeg blir ferdig, for å se om det blir slik jeg har tenkt det. Spennende er det i allefall. 

Skal se om jeg får tatt noen bilder av produktet mitt i morgen, og litt av hva jeg har gjort og hvordan.
Synes det er moro å styre med slikt, men det er litt vanskelig når du har en tidsfrist på deg! Det blir så mye stress da.
Men det blir vel greit når det er ferdig. Det er jo faktisk snart vinterferie også!
Men nå lurer jeg på om jeg skal legge ifra meg bloggen en liten stund og ta frem strikketøyet i stede.
Godt med en liten pause inn i mellom.

Q: Hva spiser du helst til kveldsmat og lunsj?


2 kommentarer:

  1. Idag spist æ graut t kveldsmat!

    SvarSlett
  2. fine bilder.
    Jeg prøver og spise sunt som mulig i lunsj og ellers. Fordi jeg vil ned i vekt, men er ikke alltid lett når jeg er sliten hele tiden heller med tanke på trening og da er det i hvertfall viktig å spise sunt. Beveger meg litt inni mellom på skolen å sånn da.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3