mandag 18. februar 2013

Søndagen vår ..

Startet søndagen med å bake boller sammen med en veldig utålmodig Ragne. 
Hun er en liten racer på kjøkkenet, og vil hjelpe til med det meste. 

Det var derfor utrolig stor stas da vi skulle trille ut bollene, og hun storkoste seg. 

Moro å gjøre slike ting sammen med barna, og jeg gleder meg enda mer til å flytte når det er slik for da kan jeg jo få hjelp til baking. Og jeg har en kjempe god grunn til å bake, da dette er en av favorittene til Ragne.

Været denne søndagen var jo egentlig ganske bra, så etter å ha smakt litt på bollene dro vi ned til huset vårt (som ligger 1,2km unna huset til foreldrene mine) 

Etter å ha vært ute ved huset en liten stund, ville Ragne dra hjem. 
Noe som passet veldig bra, da jeg begynte å bli sulten og skulle snart dra på jobb. 


Da vi kom hjem satte vi oss for å holde på med hobbyboken som jeg og sambo kjøpte til Ragne da vi var i trondheim. En bok som falt utrolig godt i smak. Ragne er jo så flink til å skrive, så hobbyboken var midt i blinken for en 3åring som skriver nesten som en 5åring. 



Klokken nærmet seg tre og jeg dro på jobb hvor jeg var til klokken var åtte.

Nå er det endelig vinterferie, som jeg skal nyte fult ut!
Ragne er i barnehagen til torsdagen, da tar hun vinterferie. 
På onsdagen skal de på fjellet for å ake og gå på ski, noe jeg vet er midt i blinken for Ragne som elsker fart og spenning. Utelivet er virkelig noe for lille jenta altså! Hun har blitt mye flinkere til å gå på ski også, men litt knall og fall er det jo selvfølgelig! 

Det var litt av søndagen vår! Nå skal jeg ta meg en bolle og lage meg kakao som jeg skal kose meg med mens jeg ser litt tv og strikker.
Godt å slappe av hjemme med hund og katter!

Q: Hva skal dere gjøre idag?










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3