lørdag 16. februar 2013

Trenger tips, hjelp!

Ragne skal ha garderobe i eget rom, ved siden av soverommet sitt.
Jeg og sambo har utrolig masse klær, og vet virkelig ikke hvor vi skal gjøre av det.
Tenkte kanskje vi skulle ha de på soverommet, da det blir enklest for oss alle.
MEN hvilken garderobeløsning skal vi bruke?
Evt hvilken kommode må vi ha?
Vi må i alle fall ha to kommoder om vi skal ha det?


Trenger hjelp!


Litt annet finfint som jeg vil ha på soverommet er dette:


Untitled #23


Drømmer meg helt bort i ikeaverden. Det finnes så utrolig mye fint der. Gleder meg til å svi av litt penger for å innrede soverommet! Det skal bli gøy dere!


9 kommentarer:

  1. Vi skal pusse opp soverommet nå og tenker på pax garderobe eller andre skap fra ikea.. tror ikke jeg vil ha kommode på rommet.. de er så store og tar så mye plass.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det skal ikke være enkelt å bestemme seg altså!
      Nesten så det blir litt for mye noen ganger også .. MEN det blir nok en ordning.
      Det må det jo bare bli :)
      Hva skal dere gjøre med soverommet da? :)

      Slett
  2. Va my fint da, men bruke dåkk all klærn da? hvis ikke, så e d jo bare å sætt bort d dåkk bruke minst da. Enn ett stort garderobe skap innpå romme? har jo itj peiling på kor stort romme osv e æ da.

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi bruker ikke alle klærne, men når vi flytter så skal vi sortere ut det vi ikke bruker og gi det til fretex.
      Vi har ikke plass til noe stort garderobeskap på soverommet, da vi har skråtak på begge sider.
      Men, vi finner nok ut av dette etter hvert :)

      Slett
  3. Så masse fint!! Likte kommodene fra ikea!! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er så utrolig masse fint!
      Jeg blir helt mo i knærne av ikea. Og kommodene ble jeg helt forelsket i, håper bare vi finner ut av hvordan vi vil ha det :)

      Slett
  4. Ja, det er vanskelig å vite hva som kommer til å bli best, men jeg tror nok jeg ville gått for en løsning med skuffer, altså Birkeland-kommodene. De var skikkelig fine og litt mer spesielle enn de vanlige expedit-hyllene! :-)

    Tusen takk for fin kommentar på bloggen min forresten. Har aldri besøkt bloggen din før, men nå har du en ny fast følger på bloglovin :-)

    Klem!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er utrolig vanskelig. Men vi får se hvordan det blir. Er ganske usikker akkurat nå, men det ordner seg nok.

      Bare hyggelig det, har lest bloggen din en stund, men har vært utrolig dårlig til å kommentere (smekk på fingrene der!)

      Så koselig at du vil følge meg på bloglovin :)
      Klem

      Slett
  5. Æ villa hadd komode eller skap siden at klær fange opp utrolig my støv når dæm ligg i åpent rom :) Har brukt sånn hylla sjøl tilier, å dæm kleian æ brukt minst støva skikkelig når æ tok dæm ut å rista dæm.

    Et tips for dåkk som har my kleia: Sorter ut dæm kleian du bruke skjeldent å sett dæm i plastikk-kassa på lofte eller et anna sted så dæm ikke tar plass. Æ har gjort det, me tanke på at æ har et klesskap som e tre gang stør en mamma å pappa sitt å har maaasse kleia på lofte.. kvart halvår så tar æ ne alle kleian min, å har ut alt av skape å har tre donga. En for klær æ itj har bruk for (som æ gir te fretex eller selg), en for kleia æ ska ha i skape mitt, å en for kleia som ska opp på lofte igjen(som ska stå der et nytt halvår)Funker fjell!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3