fredag 15. februar 2013

Valentinesday

Dagen der alle med noen kjær skal holde hender, kysse og bare kose seg.
Selv hadde jeg en finfin dag på skolen, hvor jeg fikk utrolig fin rose av en venninne av meg.



Etter å ha vært på skolen dro jeg med meg sambo til trondheim hvor vi var innom Ikea og City Lade en tur. Vi endte opp med en induksjonstopp til kjøkkenet og masse klær! (både til meg og sambo) 

Fikk også kjøpt meg tre mummikrus til samlingen min! (bilder av klær og krus kommer senere i helgen)

ATM:
Akkurat nå sitter jeg å ser på god morgen norge, før jeg skal ta meg en dusj.
Etter den etterlengtede dusjen, skal jeg ordne meg litt før jeg drar på skolen.
Skal kose oss med vafler idag, noe jeg gleder meg til.
Ellers så har jeg arbeidshelg, men fri på lørdagen. GODT! 
Har også store planer om å prøve å få tatt noen bilder i helgen, om været er bra.
Kanskje jeg skal farge håret mitt også? hihi


1 kommentar:

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3