søndag 3. mars 2013

jeg blir stor jente ..

Outfit for morgendagen er lagt klart på badet.
Kakene står i kjøleskapet og jeg kan ikke si annet enn at jeg faktisk gleder meg litt til i morgen.
Håper bare at dagen blir fin og at jeg klarer å kose meg.

Jeg har i allefall fått testet bakekunnskapene mine litt ikveld.
Og jeg må si at det ser virkelig ikke så aller værst ut.

Sånn ellers i helgen så har jeg ikke gjort noen ting. Jeg har hatt jobbhelg, så har vært litt trøtt i trynet på jobben idag.

Og når jeg er på jobb, så må jeg bake boller. (evt bare heve de litt for så å steke de .. )

Se så flotte stratosboller vi hadde idag!


Som sagt litt over her i innlegget, så skrev jeg at jeg hadde vært bakemester i kveld. Og det stemmer altså. Bløtkaken min ble ganske fin, om jeg får si det selv. 
Håper bare den smaker godt også.. Selv så er jeg ikke så veldig glad i bløtkake lengre. 
Det var en stor favoritt før, men nå finnes det jo så utrolig mange andre kaker man kan lage.
Så hvorfor alltid bløtkake? Jeg vet i allefall en ting, og det er at neste år når jeg fyller år, så skal jeg ha alt annet enn bløtkake! 

Ser den ikke utrolig god ut? hihi..

Jeg lurer faktisk på om jeg skal ha med meg mitt kjære kamera på skolen imorgen, ettersom vi skal spise koselig lunsj og bare kose oss liksom. Kan jo være litt moro å ha litt bilder av det. 
Jentene er jo så utrolig søte også, så hvorfor ikke?
Spørs jo egentlig på hvordan formen min er i morgen tidlig tror jeg.. Er jo ikke sikkert jeg husker å ta det med heller. Og det er jo ikke sikkert jentene vil ha trynet sitt spredd utover på bloggen min. Jeg kan jo eventuelt høre med de da .. Det skader jo ingen det. 

ATM: 
Sitter å ser på at klokken nærmer seg sakte men sikkert 00:00 . Jeg blir stor pike. Jeg blir ett år eldre. Jeg føler meg som en liten drittunge på 17år. Men det er jeg jo ikke? På tven er det reprise av senkveld, i flasken er det pepsi max som jeg fikk av min kjære sambo. Snart begynner "en callgirls dagbok" også .. 
Det er litt moro, men jeg må nok finne sengen, selv om jeg vil være våken litt til for å se hvem som eventuelt gratulerer meg først. 
Jeg har en liten følelse på hvem det kan være, men vi får se. 

Tenkte jeg skulle dele en liten sang med dere på slutten her, men jeg har litt problemer med min kjære youtube.. Takk skal du ha!!!

(alle bildene er fra min instagramprofil..) 


2 kommentarer:

  1. Grattulere med dagen storpiaa <3

    SvarSlett
  2. Gratulerer med gårdsdagen. skulle egentlig si d til deg igår men glemte det. har en del og tenke på tiden så derfor:) Hehe. ha en fin kveld.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3