fredag 1. mars 2013

Nytt hår

Jeg skrev jo i forrige innlegg at jeg skulle dra bort til frisør salongen på skolen.
Og vet dere hva? Det ble skikkelig forandring altså!


Er jo en stund siden jeg har hatt så kort hår, og det er egentlig helt greit.
Jeg er kjempe fornøyd med klippen og angrer overhode ikke på at jeg lot min kjære lærer gå amokk med saksen på tyggishåret mitt. Hun hadde lyst til å farge det også, men det hadde vi ikke tid til, så det gjorde jeg selv igår. (Sorryyyy) 
Det eneste jeg mangler nå er vel et produkt jeg kan bruke i håret så jeg får stylet det skikkelig.
Akkurat nå bruker jeg noe dritt som er kjøpt på coopen i bygda, og det er ikke bra!
Håret mitt blir helt rart av det, og det ser ikke bra ut heller! 


Ellers så er det jo ikke stort å fortelle.
Det er snart helg, og ukene går så fort! Jeg skal jobbe på lørdagen og søndagen før det blir å bake litt til mandagen! For da blir jeg nemlig ett år eldre. Lurer på om jeg skal bake noe som jeg skal ta med på skolen også, men vi får se hvordan det blir. Mulig vi bare kjører en liten tur i lunsjen for å kjøpe pizza eller noe slikt, vi får se.
Har jo ikke så alt for mye penger å strutte med akkurat nå, men noe må man jo kunne unne seg.
Er jo ikke hver dag jeg blir 22år, så kose oss skal vi i allefall gjøre. 

Er det noe annet å fortelle da tro? Litt usikker på hvor mye jeg kan si, men jeg kan si såppas at det ordner seg for snille piker. Jeg er i en liten lykkerus for tiden, og jeg gleder meg masse til våren kommer for fult. 

ØNSKELISTE TIL BURSDAGEN:

- FRISØR UTSTYR!!!
(diverse sakser, klyper og annet en trenger for å klippe litt hår)

Når jeg ser på klokken nå, kjenner jeg at jeg blir litt stresset.
Må ordne meg for å dra på skolen for å ha noen timer med farge og noen timer med gym.
Skal bli godt å røre seg litt igjen. Kjenner det faktisk på kroppen at jeg har lagt på meg i det siste!
(spiser alt for mye godterier og drikker alt for mye brus.. men, hallo.. det er jo dritt godt!)



Q: Hvordan ser du ut på håret akkurat NÅ?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3