onsdag 27. mars 2013

Påskesyssel

Påskenferien så langt har vært kjempe fin!
Masse fint vær, koslige stunder med gode venner og masse strikking!

Jeg har vært en tur i trondheim til søteste Runa og jeg skal tilbake dit imorgen for å treffe hun og Julianne! Kjenner jeg har litt sommerfugler i magen, for jeg skal treffe Julianne for første gang etter mange år som nettvenner!
Det hele startet faktisk da nettby var utrolig populært, og slik ble det bare. Jeg traff jo Runa på nettby også! (Hihi..)
Gleder meg kjempe masse da, men litt nærver er det jo. Og det skal det jo også være.

Har fått strikket litt i ferien, og nå er jeg ferdig med den første iphonesokken min! (Mangler å feste tråder og hekle kant +hempe slik at jeg kan feste den i knappen som jeg skal sy på etterhvert.. Men for meg er det å være ferdig når strikkingen er finito og jeg har felt alle maskene..)
Dere kan se på bildet hvor langt jeg hadde kommet. I skrivende stund begynner jeg på sokk nr2!

Q: hva har dere gjort så langt i påsken?


//fra mobilen



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3