onsdag 13. mars 2013

uinteressant

Nå har jeg endelig blitt ferdig med enda en oppgave som vi hadde på skolen.
Den har tatt mye av tiden min, mens det også har skjedd utrolig mye annet her også.



Kjenner det er godt å være ferdig med dette og jeg gleder meg kjempe masse til å begynne på en ny oppgave etter påske. Jeg har også fått bildene etter at jeg var modell for frisørene på skolen. 



Dette bildet er favorittbildet mitt. Ikke spør meg hvorfor, men synes at dette var litt stilig. 




Er det noe annet jeg skal fortelle da tro? 
Litt usikker .. Men jeg kan jo fortelle litt om hva jeg gjør nå da. 
Det er ikke så mye, men har akkurat kommet hjem fra skolen. Fyrt opp i vedovenen og koser meg med pledd og tvtitting. Lurer på om jeg skal se en film eller to også. Men det frister mer å lese litt blogger som jeg ikke har fått lest på mange dager. Har ikke sett på bloglovin på lenge, og listen over uleste blogginnlegg er sikkert lang tenker jeg! Igår kveld spiste jeg masse sjokoladepudding og drakk kaffe, vet dere hvorfor? Mitt kjære søskenbarn Lina hadde bursdag, og ble 16år gammel!
Ta en titt innom bloggen hennes og legg igjen en liten bursdagshilsning til henne da vel!

Kjenner at jeg ikke har så mye å skrive om, så jeg slutter va her før det blir enda mer uinteressant å skrive.. 







1 kommentar:

  1. Så stilige bilder fra da du var modell, syns håret var skikkelig rått ; D

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3