fredag 15. mars 2013

VIDEO

Jeg har redigert min aller første video.
Er faktisk litt stolt av meg nå, og kjenner at dette kan jeg virkelig like altså.



Dette er jo faktisk ikke så aller verst til å være første gangen da.

Eller hva tror du?

Dagen idag har forresten gått unna som bare det.
Dro på skolen til klokken 10:40, fordi vi skulle ha fargelære.
MEN slik ble det ikke.. Vi skulle gjøre klart i sallongen fordi noen elever skal ha revy neste uke, så da måtte vi ha søppelposer over vinduene, slik at det ikke kommer inn noe lys.
Og når vi hadde gjort dette fikk vi sjokoladekake og kaffe! heldige oss!

Akkurat nå sitter jeg hjemme hos mitt kjære søskenbarn Lina som har besøk av Henriette!
De sitter å ser på diverse klipp på youtube, mens jeg blogger.
Er ikke vi sosiale?

Lina har hentet litt "godteri" til oss også! Non Stop, Appelsinjuice og Nesquick frokostblanding. Litt spesielt, men det er jo godt det da.

På anlegget er det Avril Lavinge som spilles.. og Katy Perry en gang i blandt. Kanskje ikke så rart når Henriette og Lina er BLODFAN av de! (har jo ikke noe imot det jeg altså.. )

Også over til overskriften, og videoen som jeg har lagt ut.. Skal jeg fortsette med redigering av filmer og evt begynne med videoblogging..

Hva tror du om videoblogging? Er du interessert i dette? Kan dette være noe for MEG?

2 kommentarer:

  1. JA til videoblogg! Du er helt rå Tina :)

    SvarSlett
  2. SV: Tusen takk! Den er kjøpt på Vila :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3