mandag 29. april 2013

Day 1: Topp 3.tvserier.

1.
The L Word er en amerikans dramaserie som handler om ei gruppe lesbiske samt deres venner/familie i L.A.
Det er masse dramadrama og jeg må bare få si at jeg ELSKER denne serien!
Jeg har ikke fått sett ferdig hele serien enda
(jeg ser den på netflix, og der er det kun 6.sesonger av totalt 9stk) Jeg vet ikke om det er så mye mer å si om denne serien enn; Liker du drama, drama og drama. Da bør du se denne! Er du homofob, ikke se den! 

2.

Hotel Cæsar, hele Norges dramaserie nr.1 Jeg har sett på Hotel Cæsar helt siden begynnelsen i 1996 og jeg blir aldri lei. Jeg har lenge lurt på hvordan i alledager de skal klare å holde på i så mange år, men med masse drama så klarer de seg kjempe bra! 

3. 
Skins er en britisk dramaserie som handler om ungdommer. Narkotika, festing og andre tenåringsproblemer.
Jeg har sett kun noen sesonger av denne, men jeg er forelsket. Sesong 1 og 2 er store favoritter, for da er Cassie med og hun er bare så utrolig søt. 


Q: Hvilke tvserier ser du?








EDIT: det er kun 6sesonger av the l word!

1 kommentar:

  1. Home and away og Hotel Cæsar er de 2 seriene jeg følger fast med på i ukedagene. Ellers så er både Veronica Mars og Prison Break to favoritter :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3