mandag 8. april 2013

Den lille kjøkkenhjelpen.. og resten av dagen.

 
 
Fikk god hjelp under middagen idag.
Ragne er utrolig glad i å hjelpe til, uansett hva det er. Hun er spesielt glad i å lage mat, og ta oppvasken for hånd etter middagen. 

En av favorittene til Ragne er jo spaghetti da.
UTEN saus. Ganske spesielt vil jeg si, men alle kan jo ikke like alt. 


Etter å ha spist middag gikk vi ut en liten tur for å se om vi fant noe vårtegn, men blomstene hadde gjemt seg godt (eller kanskje ikke kommet frem enda..?) Ragne fikk i alle fall prøvd sykkelen sin, og hun fikk prøvd skiene litt idag også. Før vi gikk inn igjen for å ordne oss til kvelden. 



Ragne sovnet overaskende fort idag og snorker nå som en gammel mann! 
Skjønner ikke at en så liten kropp kan snorke så høyt og så masse som hun gjør. Det høres ut som om det er skikkelig sagbrukarbeid på soverommet hennes. 

Jeg har også tegnet litt ikveld. Har funnet ut at om jeg vil leve litt godt i årene fremover så bør jeg ikke akkurat satse på kunsten. Menneskene som Ragne tegner er jo MYE finere enn mine.(skjemmes) 
Men må man, så må man. Har jo faktisk oppgave på skolen, som skal bli et utrolig vakkert kunstverk på lerett etter hvert. (det er jo lov å håpe i allefall)

Også til slutt en fin husregel som alle bør kunne: 


Nå skal jeg legge meg, så jeg er opplagt til en hel skoledag med masse kos, kaffi og sladder!

Håper at dere har hatt en fin dag og at dere får en fin kveld❤
 

 






2 kommentarer:

  1. glede mæ t kaffe og kos me dæ på skola i mårra :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Det ble lite kaffi, men kosa oss alikevell.
      utrolig trøtt gjeng, men noen dager må være litt slik også! :)

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3