torsdag 4. april 2013

en fin torsdag


Kaffe i koppen, 90talls slagere på øret og rapportskriving.
Slik ser kvelden min ut.

Ragne sovnet rundt syv tiden, helt utslitt etter en travel barnehagedag!
Hun sover nå søtt i den store sengen til meg og sambo (ta det med ro folkens, jeg flytter henne over til sin egen seng når jeg skal sove!)

Mer er det ikke å fortelle.
Eller, jeg kan jo fortelle at første skoleuke etter påskeferien straks er ferdig, og jobbhelg står for tur.
Skoleuken har vært ganske grei den, men skal bli godt med litt helg igjen. 


Har begynt på ny skoleoppgave også, som jeg var utrolig skeptisk til i begynnelsen men etter å ha tegnet litt så falt oppgaven faktisk i smak. (det tok meg faktisk noen dager før jeg begynte å like den!)

En liten smakebit på hva jeg holder på med på skolen akkurat nå. Dette er tegnet med kull, noe som er utrolig moro! Gleder meg til jeg er ferdig med prosjektet. Skal bli spennende å se hvordan det blir til slutt.

Q: Hva er deres planer for kvelden?
 

 




 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3