fredag 26. april 2013

Endelig helg!

De ansatte på barnehagen har stukket av til bergen, så idag var barnehagen stengt.
Dette endte opp med at Ragne ble med meg på skolen, noe som gikk kjempe bra!

Det ble litt maling, tegning og tulling, men koselig er det.
Ragne var litt sjenert i starten, og utrolig spent på hvordan jeg har det på skolen.
Hun kom fort inn i varmen. Spanderte tyggis og hørte på musikk sammen med "gjengen" i klassen!


Etter en liten stund ble hun utrolig utålmodig, men det gikk overaskende nok ganske bra altså.
Hun ville jo ikke dra hjem når vi var ferdig for dagen heller, og det lover jo bra.
Hun skal nok få bli med meg på skolen flere ganger.

Ellers i dag så har vi laget middag, spist is og kjørt Frosta rundt. Måtte jo nesten vise Jon Arne hvor fantastisk flott det faktisk er der ute på vakre lille Frosta!
Den bygda liker jeg så godt, og en vakker dag når jeg blir gammel skal jeg jaggu meg kjøpe meg et lite fint hus der ute! (mange år til enda, men gleder meg kjempe masse!)

Akkurat nå sitter vi en liten gjeng på tre stykker å ser på senkveld. Ragne sover godt i senga si og jeg gleder meg til i morgen. Vi må vel finne på noe lurt da også. Bake litt kanskje, leke masse ute og bare nyte at vi har huset for oss selv en liten stund. Ragne savner jo faktisk mormoren sin litt da. Hun sa det igår tror jeg det var .. "Hvor er mormor? Jeg savner mormor.." hihi, søte jenta vår!


Senere ikveld blir det vel å bare sitte hjemme, strikke litt, se litt tv og lese koslige blogger!
Det er jo faktisk nesten bare det jeg gjør for tiden, etter at Ragne har lagt seg. 
Har ikke så alt for mye energi til overs, men dette er vel bare noe som kommer og går, som alt annet. Satser i allefall på det. 



Håper dere har hatt en fin dag







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3