onsdag 17. april 2013

forandring fryder..

(photo: ABH - frisørlærer på skolen.)

Etter at jeg klipte meg kort har jeg bare fått lyst til å klippe enda kortere.
Idag ble en slik dag, og jeg er kjempe fornøyd. Går vel ikke mange dagene før jeg vil ha enda kortere hår!
Det er så godt å ha kort hår, skjønner egentlig ikke helt hvorfor jeg sparte til langt hår.


ATM: kom hjem fra skolen for en liten stund siden.
Kjenner at kneet og skulderen min ikke er helt som de skal være.
Jeg var jo sprek i går kveld, sammen med Lina.
Gikk godt over 7km før mørket kom snikende.
Hadde vi hatt reflelsvester, hadde vi gått lenger.. men vi hadde jo ikke det. Så da fikk vi mamma til å hente oss! (Lina måtte jo selvfølgelig hjem for å se Greys Anatomy!)
Fikk tatt en del bilder under turen vår, kommer kanskje noen av de i kveld eller i morgen tidlig.
Skal på jobb en tur idag også, dette frister lite da kneet og skulderen er som den er.
Har prøvd å bytte vakten min, men det er nok umulig det også.. menmen.. det ordner seg helt sikkert.



Q: Hvordan liker du håret ditt? 

edit: hva synes du om at jeg har fjernet listen over innlegg med sider? 

4 kommentarer:

  1. Så kult! Det kledde du! Jeg har nesten alltid hatt kort hår, nå er det jeg som sparer for harde livet, får se hvor lenge det varer, hehe!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det, Lise! :)
      Jeg har lenge planlagt at jeg skal ha langt hår, men ender ofte opp med å klippe det kort når jeg har fått sånn ca litt langt hår :p
      MEN jeg trives godt med korthår! :D

      Slett
  2. Kuuult!
    Hater håret mitt, punktum.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det, Lina! :)
      Ikke hat håret ditt da.. det er jo så fint.

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3