tirsdag 2. april 2013

forelskelse.

I dette innlegge hadde jeg store planer om å legge ut litt bilder fra påsken vår.
Men slik blir det da altså ikke.

Jeg har nemlig vært hos ´tante´ Rannveig, som viste meg litt innstillinger osv på "mitt" kjære canon kamera. Og nå må jeg virkelig si at dette var jo kjempe moro!
Fikk tatt litt test bilder underveis da vi holdt på (fikk tatt noen på tur hjem også..)
Så jeg tenkte jeg skulle dele disse med dere.



Fikk tatt noen bilder av den utrolig fotogene katten til Rannveig også.
Den er jo bare så fin! 

Da vi var på tur hjem prøvde jeg kameraet litt bare for å teste. 
Og jaggu fikk jeg ikke et bra bilde av kirka også!

(dette bildet ble tatt i fart!)

 
Etter å ha lekt meg litt med innstillinger og tatt litt bilder, så har jeg blitt "frelst".
Nå skal jeg prøve å dra med meg kameraet over alt!
(skal prøve, lover ingenting)


ATM;

Tror kanskje jeg skal legge fra meg macen nå.
Har faktisk en søt kjæreste som prøver å sove på siden av meg her.
(Ja, jeg har begynt å tatt den med opp i sengen min... OLYKKE!)
Lurer på om jeg skal legge vekk bloggen for ikveld, spise litt påskeegg og se serier på Netflix. 










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3