tirsdag 30. april 2013

Min Marius


Se så fin Mariusgenser jeg har! 
Jeg må nesten takke min kjære mormor og farmor for hjelpen! 
Dette var virkelig dugnadsarbeid. Jeg strikket bolen, mormor strikket mønsteret og farmoren min strikket armene. 



Den ble kanskje litt stor og lang i armene, men det gjør meg ingenting. Jeg elsker store gensere og det er bare et stort pluss å ha en ekstra i samlingen! 
Den er strikket i alpakkagarn fra yarn-paradise og garnet er kjempe godt! Det er verken for varmt eller for kaldt, det er akkurat passe!

ATM: Prøver å få taki sambo, slik at vi kan dra på kjøpesenteret å handle litt unødvendigeting som kanskje plutselig blir veldig nødvendig. Jeg vurderer å kjøpe meg en kjole som jeg har sett lenge på også vurderer jeg å kjøpe meg selvutløserknapp til kameraet mitt!
(vurderer også å melde meg på fotokurs som Rannveig sa jeg burde melde meg på .. )


2 kommentarer:

  1. Nydelig genser, fine farger! Jeg liker også store gensere, ville ha min også stor. Dritfint bilde av deg, btw :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det, Lise!
      Ja, fargene er jeg kjempe fornøyd med. de ble ikke så ille! :D
      Tusen takk for det fine du <3

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3