mandag 8. april 2013

Ny lykke!

Helgen er over, og skoleuken har begynt. Har ikke merket så utrolig mye av helgen, men det gjør meg ingenting når jeg får penger for det!
Har hatt jobbhelg denne helgen også, og jeg har kosa meg skikkelig på jobben med koslige kollegaer.

Jeg fikk også kjøpt meg et nytt kamera mens jeg var på jobb på lørdagen, og jeg angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte det heller.

Kameraet jeg kjøpte er et 1år gammelt Canon Eos 1000D. Kameraet virker så langt kjempe bra ut og jeg gleder meg til å fortsette å ta masse bilder med det.

Med kameraet fulgte også et objektiv (som dere kan se på bildet)..

Jeg ble jo skikkelig gira da jeg fikk kjøpt det, og gledet meg kjempe masse til å komme hjem for å teste ut kameraet. I går fikk jeg tatt en del bilder og det blir bare mer moro for hver gang jeg holder på. 



Fineste jenta, hun er vår. Hun satt å lekte ved stuebordet igår, og jeg fikk noen blinkskudd.
Uheldigvis (eller skal jeg si heldigvis..) så hadde jeg feil innstilling på kameraet, så bildet ble utrolig mørkt. Men med litt redigering fikk jeg frem dette resultatet og jeg er kjempe fornøyd. 
Ragne er så fin og det er så moro å ta bilder av henne. Når jeg sier at jeg skal ta bilder av henne, så gjør hun seg bestandig til. Skjærer alltid en eller annen rar grimase. Men når jeg ikke sier noen ting, så får jeg faktisk utrolig fine bilder av henne. Tror jeg skal prøve på dette flere ganger. 

Gjorde jeg noe annet igår da tro? Ja, faktisk. Jeg og sambo var ute for å se om vi fikk tatt noen bilder. Og det gjorde vi. (jeg legger ut de bildene i et annet innlegg) Ellers så var vi hos farmor og farfar og spiste middag.
Også var det sengetid og da ble det litt filmtitting.



Husker ikke helt hvilke filmer det var vi så, jeg tror faktisk jeg sovnet under den andre filmen også. Men den første filmen vi så var "eat this" .. vet ikke helt hva jeg skal si om den, men jeg kan si såppas at jeg lo faktisk mye under filmen så moro var den!

Q: Hva har dere gjort i helgen?









2 kommentarer:

  1. Fantastisk fint bilde av Ragne, det første! Wow! Fine jenta :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen tusen takk for det, Lise! :) <3

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3