tirsdag 9. april 2013

Sisteplass

Det er sikkert mange der ute som har oppdaget den nye bloggeren, Sarah?
Sarah er rett og slett en genial frøken på 19år som skriver på bloggen med navnet Sisteplass.

Jeg må bare få si det at første jeg så av denne utrolige jenta var denne videoen:



Det første jeg tenkte var: HERREGUD, endelig noen som tørr å være litt crazy!
Og jeg tok jaggu ikke feil der.

Innlegg etter innlegg.. Sarah blir bare mer og mer genial for hver dag som går.
Hun er rett og slett et forbilde for mange.

Bloggverden trengte sårt en slik blogg, og endelig kom den.
Det er jo alt for mange bloggere som blogger om hvor perfekte liv de har, dagens outfit og om sminke som de får sponset etc. (dere skjønner sikkert hvor jeg vil?)

Det er jo virkelig ikke hver dag vi ser slike bilder som disse på en blogg nå for tiden.
(trykk på bildet for å komme rett inn på bloggen til Sarah)

Hun er rett og slett genial.
Tror ikke det er så mye mer å si om henne. Hun har i allefall fått seg en fast følger.
(det er meg for dere som ikke skjønte det..)


Q: Har dere oppdaget "Sisteplass"?
Q: Hva mener du om denne "type" blogging?

2 kommentarer:

  1. Jeg har vært innom bloggen hennes. Må rett og slett si meg enig med deg, vi trenger noen som henne. Å lese om rosabloggernes "perfekte" liv er jeg lei av. Det er jo det samme dag ut og dag inn.
    :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3