mandag 22. april 2013

Til nå...



har jeg ..

- Vært i foreldresamtale i barnehagen.
- Handlet på butikken.
- Røyket x antall røyk.
- Spist en brødskive med speilegg. (jeg er ganske sjokkert! spiser aldri frokost.)
- Snakket masse tull med min kjære lille kusine, Lina.
- Lest koslige blogger.
- Spilt candycrush.
- Redigert litt bilder.
- Sett litt tv ..

Slenger også med et lite outfit bilde fra da klassen var i trondheim: 

Thigts - HM. Sko - HM. Veske - HM . Shorts - bikbok (eller cubus .. husker ikke)
Singlett - bikbok. Tunika - HM (eller var det cubus?)
Dongerijakke  - fikk den av en vennine av meg.. . Skjerf - mamma sitt .. 


Håper DU får en fin dag!

 



1 kommentar:

  1. For et artig outfitbilde! Og datra di, hun er bare knallsøt. :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3