onsdag 1. mai 2013

Day 3: Topp 3.filmer

1.  LØVENES KONGE
Jeg blir aldri lei av disse filmene og kan se de sammen med Ragne i 14dager i strekk. Hver dag, kanskje flere ganger om dagen også. 
Ikke at det er så ofte, men det hender jo. I allefall, dette er en av filmene som har vært med meg i barndommen og som jeg er så heldig å få oppleve igjen gang på gang takket være Ragne. 
En helt utrolig bra film, og den kan presse frem masse følelser som jeg kanskje ikke kjenner på så ofte. En film som kan sees av barn og voksne i alle aldre!

2. GIRL, INTERRUPTED
Jeg har ikke så mye å si om denne. Jeg elsker den! (som alle andre filmer som har noe med psykiatri å gjøre..)

3.  Den tredje og siste filmen er jeg utrolig usikker på .. Kanskje det blir knerten filmene?
Eller.. nei, jeg klarer rett og slett ikke å bestemme meg. Jeg lar det derfor bare være to av mine favoritt filmer her. Det er jo ikke så lett..


Q: Hva er dine favoritt filmer?


1 kommentar:

  1. Løvenes konge er en stor favoritt hos meg også. Jeg ser den ikke så mye nå for tiden da. Ellers så syns jeg A walk to remember, the notebook og den grønne mil er bra filmer :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3