onsdag 8. mai 2013

Drømmer om sjøen.


Ca kl 2100 fikk jeg besøk av søteste Lina.
Hun fikk bildene som vi tok for noen dager siden, også kjørte vi en liten runde for å ta litt bilder.

Vi kjørte litt rundt i bygda og ente opp tilslutt på kanskje den fineste plassen som jeg vet om i bygda.
Det er et bitte lite sted som vi kaller for Lo. Ligger nede ved sjøen og er rett og slett paradis!

Det er utrolig mange hytter der, men også noen bolighus. Hadde jeg hatt masse penger hadde jeg lett kjøpt meg et hus der nede! Drømmen har jo alltid vært å bo nært sjøen.


En vakker dag i fremtiden skal vi kjøpe oss et hus (småbruk) ved sjøen. Kanskje vi skal kjøpe dette om noen år? Det hadde i allefall vært helt supert! (synes jeg..) 


Hvor herlig hadde det ikke vært å hatt denne utsikten hver kveld? Se utover havet når solen går ned.
Det hadde vært herlig. Jeg skjønner ikke helt hva det er med meg og hus ved sjøen, men det ser så fredfult ut. Høre måkene skrike og vannet slå. (drømmer meg helt bort). 

Jeg og Lina snakket om at det faktisk hadde vært veldig fint med hytte ved sjøen også.
En som hele familien(slekten) kunne ha brukt, så kunne vi ha brukt den som vi selv vil.
Vil vi bort fra hverdagsmas og tjas, så drar vi en tur ned til hytta ved sjøen.
"Hva er det du skal i helgen da, Tina?" "Vi skal ned til hytta ved sjøen.." Hvor godt hadde ikke det vært da!?  (Hvis det er noen i familien/slekten som leser dette: JEG OG LINA ØNSKER OSS FELLES FAMILIE HYTTE VED SJØEN!)

Men alt dette blir nok kun med drømmen. Og jeg må si at det er en god drøm!
Eller hva mener du, Lina?

1 kommentar:

  1. åh.. hadde vært så digg med ei familiehytte ved sjøen!
    takk for en fin kveld! haha:)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3