fredag 10. mai 2013

Dybdeskarphet



Dybdeskarphet.

Jeg tror jeg har klart det. Spørs om kursholderen er enig da?
Jeg har i allefall sett meg blind på dette nå. 

Neste gang vi får en oppgave, skal jeg gjøre om kursholder sa. "Det er best å ta bilder med en gang, når du har det inne!" Jeg har funnet ut at det er ikke så lurt å vente i mange dager. Masse er glemt, men jeg har prøvt masse, feilet masse og endelig tror jeg at jeg har det. I allefall på disse bildene. 

Var en tur på skogn idag også. Testet ut litt, men ble ikke klokere. Nå har jeg lest litt rundt på internett og funnet ut av litt diverse innstillinger på kameraet osv.
Det blir lite auto her i huset etter all denne prøvingen og feilingen! 
Nå er det manuelt som gjelder!

3 kommentarer:

  1. Det syns jeg du har klart fint ^^ Når man først har begynt å bruke de manuelle eller semimanuelle instillingene så går man ikke tilbake til auto :P Jeg får makk av auto nå! :P haha!

    SvarSlett
  2. Dybdeskarphet har du klart ja, og har ganske tydelig forskjell :) Håper vi får se flere bilder

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3