lørdag 25. mai 2013

endelig helg

Det var en fin fredag igår.
Var på Frosta hele dagen, og jeg storkosa meg med det jeg gjorde.

Da jeg kom hjem var det tid for middag og spill med Ragne.
Klokken ble etter hvert så mye at hun skulle legge seg, og jeg sovnet selvfølgelig sammen med Ragne.

Etter en liten stund våknet jeg igjen, og satte meg til for å høre på musikk og lese fine blogger.
(som jeg alltid gjør....)
Når jeg ble lei av det dro jeg ned til huset for å hjelpe J litt med maling.
Jeg fikk malt litt, før jeg begynte å sette opp en Maui-kommode fra jysk.
Jeg fikk bare satt sammen kurvene som skal i kommoden, for klokken dro jo ifra oss.



Idag har jeg ingen store planer. Jeg skal jobbe litt på bensinstasjonen ikveld, og i morgentidlig.
Satser på at jeg får satt opp resten av kommoden senere ikveld.
Skulle også prøvd å tatt litt flere bilder til fotooppgaven, men føler jeg ikke får det til.
Lurer på om jeg bare skal levere inn det bilde jeg tok for noen dager siden. Vi får se hvordan det blir..

Jeg har strikket litt på skappelgenseren idag også. 
Blir sikkert ikke ferdig med den før til høsten, men det går jo greit. Det er jo ingen hast. 

Q: Hva er dine planer for helgen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3