fredag 10. mai 2013

fredagen

Lite søvn og tidlig morgen. 
Sambo har vært hos tannlegen, og sover nå ganske godt i godstolen.
Bedøvelse, trekking og sying ble gjort. Tror han er ganske sliten, det ser i allefall slik ut. 

Ragne er i barnehagen og koser seg sammen med små venner. Mens jeg sitter i den andre godstolen og leser søte blogger. 

Jeg lurer på om jeg skal finne på noe lurt idag, men vi får se. Sovner sikkert snart jeg også.
Aller mest vil jeg bare legge meg ned i et badekar med badebombe fra lush, men det ble værre!
Vi har jo ikke noe badekar, og jeg kjenner heller ingen med badekar. Så den drømmen får jeg bare drømme videre frem til vi får huset i orden. Da blir det andre boller. 

Senere idag har jeg ingenting på timeplanen. Jeg lurer på om vi må kjøre oss en liten tur så jeg får tatt bilder til fotooppgaven som vi fikk på første kursdagen! Håper bare jeg husker det jeg lærte.
Jeg fikk pakke i posten idag også! Hårfargen min kom, og nå blir jeg snart lilla. Vurderer bare å slenge i hårfargen nå, og sitte med den i noen timer! Spent på resultatet i alle fall. 

Q: Hva er dine planer for dagen?




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3