søndag 26. mai 2013

Helt vanlig søndag.


Sola skinner og himmelen er blå.
Mine planer for søndagen er få. Jeg skal jobbe litt også vet jeg ikke helt hva jeg skal etter på.
Skal vel hjem for å spise middag, så blir det kanskje å dra en tur ned til huset vårt igjen.

Var jo der i går kveld også. Ryddet ut masse rot og skrot fra stuen. Vi fikk vasket gulvet og skrapet bort litt maling også.


(Bilder av stuen, tatt med iphone.)

Det ser jo faktisk ikke så værst ut og gulvet var faktisk ikke vasket på disse bildene heller. Men jeg tror nok at vi må vaske over de litt mer ikveld, ettersom at det var så mye støv og dritt i fugene(eller hva det nå heter) så spredte jo dritten seg utover igjen når vi vasket. Men det gjør ikke meg noe å vaske litt gulv, det blir jo så fint til slutt.

Mens jeg var på jobb igår kveld, hadde J og R vært i huset og gjort litt forskjellig de også.
R hadde pyntet litt på soverommet sitt med veggklistremerker, og det ble ganske stilig.
(bilde fra facebookprofilen til J)
Vurderer sterkt å dra med meg kameraet ned til huset ikveld for å få tatt noen skikkelig bilder av det.
Også lurer jeg på om jeg skal rydde på soverommet og hive ut ting vi ikke trenger. Skal i alle fall få bort ting som ikke hører til på et soverom! Så blir det å skrape bort maling fra gulvet der også, og vaske etterpå. Kanskje blir det litt maling av tak, vi får se hvor mye klokken blir.

Må dra på skolen til rett tid imorgen (altså ikke til kl 1200 som jeg bruker, men 0840). Vi holder på med en oppgave som skal leveres snart, og jeg har vært utrolig slapp på dokumenteringsbiten, så det må jeg ta igjen imorgen. Skiltene er jo ferdige, så er kun å ta bilder til dokumentasjonen og skrivebiten igjen!
Gleder meg til å bli ferdig med det, for det var vistnok den siste oppgaven vi skulle ha på skolen.


Nå begynner jo klokken faktisk å dra litt i fra meg. Jeg må vel lage meg litt frokost, og ordne meg for å dra på jobb. Blir vel en del folk idag tenker jeg, ettersom at været plutselig ble litt bedre enn hva det har vært i det siste. HALLO SOLEN, VELKOMMEN TILBAKE!!


Q: Hva er dine planer for dagen? 





2 kommentarer:

  1. Så fint huset blir :D

    Har ikke så store planer for dagen. Blir vel for det meste avslapping og nyting av sola :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3