onsdag 8. mai 2013

iskaffi

Sola skinner og himmelen er blå. 
Borte er alle skyene grå. 

Jeg storkoser meg hjemme med tidlig fri fra skolen. 
Skal en liten tur på jobb idag, før jeg skal hjem å jobbe med en oppgave som vi har. 

Kjørte innom butikken etter skolen idag, for jeg hadde så utrolig lyst på iskaffe. 
Gleden var stor da jeg så at vi faktisk hadde iskaffen til starbucks sammen med den jeg egentlig hadde lyst på. Valget falt jo selvfølgelig på den fra starbucks! OLYKKE. 
Så da var det bare å dra hjem for å kose seg. 


Har vært ute en god stund nå, og jeg kjenner det skal bli godt med noen dager fri. 
Bare nyte det fine været, drikke kaffi og kose meg. 

Lurer på om jeg skal få gjort oppgaven vi fikk på fotokurset ikveld også.. men jeg har jo selvfølgelig glemt alt om lukker, blender osvosv..  Det gikk inn det ene øret og ut det andre..

Nå skriver jeg foressten bare dritt.. så nå slutter jeg. takk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3