tirsdag 28. mai 2013

oh, happy day!

Utrolig fin tirsdag hvor jeg har fått gjort litt av hvert.
På skolen idag var det bare avslappning og kaffidrikking frem til lunsj. Etter lunsj gikk vi bort til frisørsalongen hvor jeg skulle klippe håret til Hilde. Trodde kanskje vi ble alene på salongen, men det var faktisk hele klassen som endte opp der, minus to stykker da.
Kjempe moro! Å Hilde ble kjempe fin på håret, takket være meg! (med litt hjelp fra frisørlærer)


Fikk tatt litt bilder når jeg kom hjem, så her kommer et lite bilderas.
Jeg har funnet en ny nettside som jeg har forelsket meg i. Det er en side hvor du kan redigere bilder, legge på filtere, effekter osvosvosvsovosvosv. Det som er ganske kjekt er at du kan lagre effekter du har brukt, og bruke de senere slik at du feks aldri glemmer hva det er du har brukt og slik at du kan bruke det samme på alle bilder uten at du må se igjennom alle bilder for å finne det som ser likt ut!
Siden jeg snakker om er: Pixlr.








Nå skal jeg sette meg til å se på pinterest og tumblr, se om jeg finner litt inspo til litt forskjellig.
Bare avslappning resten av kvelden! HERLICH.

Q: Hva er dine planer for kvelden? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3