fredag 31. mai 2013

Så vellykket, så moro!

Jeg våknet rundt 0700tiden igår tidlig. Jeg trodde jeg hadde sovnet av, men det hadde jeg ikke så da kunne jeg puste lettet ut. 

Etter en liten stund våknet Ragne å hun kom ned for litt frokost. Etter en stund kjørte jeg henne i barnehagen, før jeg satte snuten min mot Frosta og åpning av den nye Kiwibutikken, Frøken Fjong Cafebar og sist men ikke minst Salongen! 

Da klokken nærmet seg ti gikk vi ut for å offesielt åpne Salongen. 
Ordførerer sa noen ord og det ble snorklipping. Så var det bare å gå tilbake til Salongen. 

Det var mye folk innom, både som bestilte timer, kjøpte produkter og folk som også bare var veldig nysgjærrige på hvordan vi hadde fått det og hva slags frisørsalong dette var! 

Når det var litt rolig i Salongen prøvde jeg å få tatt litt bilder av hvordan vi har det, og det kan du se under her: 

Inngangspartiet, masse hærlige produkter og litt av ventekroken vår. 

Her kan du sitte å vente, drikke en kopp kaffe, eller utrolig god te fra Harney & Sons! 



Fargekroken.

En av klippeplassene, masse herlig sminke fra Jane Iredale. Og til slutt vaskekroken!


utrolig fin og flott rettetang fra GHD. Jeg har desverre ikke fått prøvd den, da jeg nesten ikke har hår på hodet, men alle jeg har snakket med skryter veldig av alle produktene til GHD. 


Når jeg var ferdig for dagen, dro jeg hjem for å spise litt middag, leke litt med Ragne og bare kose meg. 
Jeg dro tilbake til Salongen til klokken åtte, hvor vi kosa oss med frukt og champagne! GODT. 
En utrolig vellykket dag, og dette blir så utrolig bra! 
Gleder meg skikkelig til neste gang jeg skal på Salongen, som blir i morgen. 
Da har jeg min aller første kunde også, og jeg er så spent! 


ATM: 

Akkurat nå sitter jeg å mottar snap's fra de fleste i klassen med bilde av et brev! De har nemlig fått beskjed om at de har kommet inn på VG2. OG jeg er så nervøs, spent og har utrolig vondt i magen akkurat nå! Jeg har sjekket postkassen i flere uker for å se om det har kommet brev til meg, uten hell.
MEN i dag får jeg da altså kanskje vite om jeg har kommet inn på Vg2 Frisør og jeg grugleder meg! 

Skal spise litt mat nå, se litt hotel cæsar og bare vente på at klokken blir så mye at jeg kan dra på skolen og vite om det blir noe av mine planer for fremtiden! Jeg er sååå speeent!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3