onsdag 29. mai 2013

spent


Mange tanker som surrer rundt i hodet nå. Kjenner jeg er kjempe spent på det som skal skje i morgen.
Dere har vel kanskje ikke fått hørt hva jeg skal? Evt hva som skal skje?

Jeg har fått meg jobb som ryddehjelp i frisørsalong. Så nå er jeg endelig på god vei til å bli frisør.
Salongen jeg skal jobbe i har første åpningsdag i morgen, og jeg gledgruer meg som bare det.

Her får dere en liten lurkikk på hvordan det blir!
Litt rotette på bildene, men sånn kan det gå. Her hadde vi fått satt på plass noen av produktene.
Og det ble sååå bra altså!

Men i allefall i morgen er det åpning av Salongen! Salongen har også egen facebookside og egen instagram, @salongenffv . Det er litt tynt på instagram, men kommer masse bilder etterhvert!
(vurderer sterkt å ta med kameraet imorgen, så kanskje jeg får tatt litt bilder av salongen i fiksferdig tilstand)

Jeg er så glad for at jeg fikk den jobben. Må nok takke lærerer min for det. Da det var hun som anbefalte meg for frisørsjefen min:)
Endelig går drømmer i oppfyllelse. Og jeg storkoser meg! OG er utrolig spent, nervøs og nesten litt kvalm. Jeg har endelig bestemt meg for å bli frisør!

Q: HVA SKAL DU BLI NÅR DU BLIR "STOR"? 




2 kommentarer:

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3