fredag 24. mai 2013

Vi leker ikke frisør del 2.


Slik ble håret mitt etter at vi hadde påført og vasket ut den fargen som vi skulle prøve. 
ææh, jeg ble kjempe fornøyd. Og det ble jo faktisk kjempe fint. 
MEN det var ikke MEG. Jeg er ikke hun med mørkt hår lenger. 
Det var jo skikkelig mørkt, og det var skikkelig uvant.
Fargen vises ikke så godt på bildet, for fargen var en mørk lilla farge. Som jeg personlig ikke trodde skulle bli sååå mørk!



Da jeg kom hjem, etter å ha hatt fargen i noen timer kjente jeg på det at jeg angret meg litt. 
De som så håret mitt lurte på hva i alle dager jeg hadde gjort.. OG jeg bestemte meg for å bli blond igjen! 


Det første jeg gjorde var å ta avfarging. Etter å ha hatt det i håret i 40minutter vasket jeg det ut. 
Avfargingen hadde tatt utrolig mye av fargen, men det var ikke nok. Nå hadde jeg en litt rosa/oransje fersken farge på håret. Sååå fant jeg ei bleiking som mamma hadde liggende, så jeg tok lik så greit å hadde oppi den også. 
Satt med den i 35minutter, men så ikke så stor endring på håret etter å ha vasket det ut. 
Så nå ser jeg slik ut: 


Skal kjøre en runde til med bleking idag, eller imorgen. Så får vi se hvordan det blir. 
Må også stusse vekk tyggishåret som heldigvis ikke er så mye! 

Jeg har nå i løpe av disse dagene funnet ut at jeg ALDRI skal farge håret mitt mørkt igjen! 
Jeg skal forbli blond i en EVIGHET! 
Jeg skal kure håret og bruke masse blåshampoo fra fudge! 
AMEN!


1 kommentar:

  1. Du kler alt! Men jeg skjønner hva du mener. Jeg har også bestemt meg for å aldri bli mørk igjen, ikke brun heller. Noen sier at jeg kler best mørkt hår, men det føles ikke som meg. Viktigst å trives med seg selv og føle seg "hjemme" :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3