onsdag 5. juni 2013

Litt sånn om alt mulig..

Ragne sover. Jeg sitter å spiller spill på facebook, ser over pinterest om det er noe nytt der og leser blogger. Mamma spille også på facebook, og ser helt sikker på noe blomstergreier. 
J har dratt for å kjøpe brønnpumpe til huset, og for å hjelpe en kompis med å vaske gulv i garasjen. 

(for dere som lurer, så er dette meg og mamma. bildet er vel tatt tidlig på 90tallet.) 

Det er snart helg, og det meste er vel egentlig bare kaos. 
Jeg har fått dilla på kjoler, og har fett hår pga utrolig masse styling. 

Skal på jobb imorgen, gleder meg! Har to kunder, som jeg også gleder meg til. Er også veldig spent på hvordan det blir. Jeg er også ganske sikker på at jeg har valgt riktig retning denne ganger, og gleder meg kjempe masse til høsten. Vet dere ikke hvorfor? Joda, da kan dere bare se her. 

Jeg har kommet inn på skole. YAHOO! Jeg har vært litt bekymret for at jeg ikke skulle komme inn pga jeg ikke har rett på skoleplass lenger, men se her da dere! Jeg kom inn.. og jeg er så lettet! 
Nå har jeg sånn ca ingen bekymringer for fremtiden. Alt går på skinner for meg akkurat nå, og jeg trives. 

Jeg har også blitt litt mer damette, jeg har kjøpt kjoler og bruker faktisk kjolene også! 
Lurer på om jeg skal ha på meg kjole på jobben imorgen, vi får se. Må sjekke hvordan det blir med jobbskjorta over. hihi


Jeg og R har også lekt bonder/gartnere. Vi har sådd mais, gulerot, mainepe og vi har satt poteter. 
Så moro, gleder meg til det begynner å spire. Håper bare vi har gjort det riktig. 


Kassene har jeg laget selv. Fant meg noen planker og målt opp 40x40. Sagde litt, og spikret sammen. 
I bunnen av kassene stiftet jeg fast filt, så gress o.l. ikke skal trenge seg igjennom. 

Jeg har også vært en tur hos farmor, hvor jeg fant denne tskjorten! 
Tror kanskje den har tilhørt pappaen min, men litt usikker. Jeg var i allefall så frekk at jeg tok den meg meg hjem! Kan jo ikke bare la slike klær ligge å støve ned, de må jo brukes!

Ellers så er det vel kanskje ikke så mye å si? Eller jo, jeg må jo nevne at vi har vært på en liten fisketur idag. Vi fikk hivd ut snøret, og etter max ett minutt hadde vi napp!

Kjempe moro for store og små!

Q: Hva har dere gjort i det siste?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3