torsdag 13. juni 2013

Long time, no see..

Livsgnisten er der, men det er værre med bloggingen.

Jeg har ikke tatt bilder, jeg har ikke skrevet eller noe slikt i det siste. Jeg har malt litt, men det kun fordi det var skoleoppgave. Jeg må bli mye flinkere til å skrive og ta bilder av ting som skjer!



Jeg har vært opptatt med skole og jobb i det siste, og på tirsdagen fikk vi besøk av en fargekonsulent fra Cutrin på Salongen. Kjempe moro, og lærerikt selv om jeg har nok glemt det meste nå.

Jeg fikk meg ny hårfarge(igjen) som jeg elsker! Den er kjempe herlig, og jeg kommer nok til å ha denne en god stund. Jeg har også bestemt meg for at skal jeg SPARE til langt hår!
Nå skal jeg ikke klippe meg på lenge, men slik blir det helt sikkert ikke. (Klarer jo aldri å bestemme meg)


Kjempe herlig farge! Akkurat slik jeg liker det. Litt skitten, gammel rosa pastellish farge! 
GOTTALOVEIT. 

Idag etter middag dro jeg og Ragne på en liten fisketur. Det er så moro å fiske, og det er så moro å se at Ragne liker det også! Vi fikk bare to fisker idag, men gurimalla som det nappet og hoppet rundt oss! 
Kjempe gøy! 

(bildene er tatt med iphone, fra min instagramkonto @Tiini)

Er det noe annet jeg kan fortelle om da, mon tro? 
Litt usikker faktisk. Er jo ikke så mye som skjer. 

Vi har fått kjøpt gulv for å ha på soverommet til R i huset da. J er der nede nå, og det blir kjempe bra! 
Skal prøve å få malt soverommet i helgen, så er det bare å vente på at vann og elektrisitet blir i orden. 
(TING TAR TID!)

Q: Hva har dere gjort i det siste? 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3