fredag 28. juni 2013

"ny" benk og teakspeil!

Se hva jeg har gjort idag!



Jeg har begynt å malt benken vår. Litt usikker på hvor jeg skal ha den, men satser på at det blir bra uansett hvor den blir plassert. Når jeg holdt på med andre strøket, kom farmoren min en liten tur. Hun hadde med et speil som hun mente jeg kunne male opp og bruke i huset. Og det var jo helt greit, helt til jeg så speilet: 

Dette skal så absolutt ikke males! Dette er jo teak! Dette skal jeg prøve å få plassert på soverommet når den tiden kommer. Har jo masse teakmøbler fra før, så dette var jo moro! Tusen takk for speilet, Farmor!

Nå sitter jeg å funderer på om jeg skal dra ned til huset for å male litt mer, vi får se hvordan det blir. Jeg må vel begynne å male på stuen snart også. 

Speilet er utrolig skittent, men shitau. Her kan dere se min fantastiske outfit for anledningen. 

Grå joggebukse er et must. Svart tskjorte er også fint, og sandaler (eller slipperser) er det perfekte skotøy når man maler benk!

Nå stikker jeg ned i huset igjen. Tar vel med meg kameraet også, så jeg får se om jeg får tatt fler bilder. 


1 kommentar:

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3