søndag 2. juni 2013

oh, sunday...

Slapp søndag, typisk søndag.


Siden sist har jeg brukt opp gavekort på HM, kjøpte meg neglelakk, en kjole og en tskjorte.
Har ikke tatt bilder av kjole og tskjorte enda, men det kommer vel en vakker dag.
Neglelakken jeg kjøpte er supergod, som alle andre neglelakkene fra essie. Fargen er en kjempe fin lysrosa farge som heter muchi, muchi! :)

Ragne ble med morfaren sin på fisketur idag, som endte i 9 fisk og superfornøyd frøken. Mens de var på fjellet og fisket dro jeg og mamma på blomstershopping.




En kjempe stor og fin hortensia, med masse knopper fikk bli med meg hjem idag!
Etter å ha vært på gartneriet dro vi til plantasjen, for jeg skulle se om de hadde noen frø.
Har lett etter frø overalt, men aldri funnet. Men på plantasjen ble det da altså frøshopping.
Jeg kjøpte gulrotfrø, maisfrø og mainepefrø. Har planer om å lage et lite bed, som jeg og Ragne kan så diverse grønnsaker i! Kommer vel noen bilder under den prosessen snart også, må bare få tilbake finværet som vi en gang hadde i trøndelag, nå er det jo bare regn. Men hallo, så utrolig godt det er!

Etter å ha vært på gartneriet og plantasjen, så dro Jeg, R og J til skogn. Der fikk vi servert kaffe og kjeks. Da vi hadde drukket opp kaffen vår, dro vi videre til levanger hvor vi spiste middag..

R og jeg sovnet i sengen min for ca en time siden, og nå sover hun søtt i senga si.
Skjønner ikke hva det er med hun å sovne i den store senga mi, men jeg skjønner hun godt. Den er jo faktisk ganske så god, så innerst inne så skjønner jeg henne godt! hahah..

Nå har jeg store planer om å dra til farmor en tur, før jeg hopper i dusjen og legger meg i sengen for å se en film eller to, og lese litt blogger! HERLIG!




1 kommentar:

  1. Svar: Hei! Du kan kjøpe alle bøkene som ligger ute på www.digitalbok.no, og i tillegg (om du er flink teknisk) kan du lure deg til å kjøpe e-bøker som passer til Kindle (her finner du omtrent alt av bøker, på engelsk).

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3