tirsdag 25. juni 2013

zZz

Når jeg hadde lagt ned R for kvelden, satte jeg meg i godstolen med snus og Veronica Mars på Netflix!
Etter en liten stund, en episode eller to (sånn ca) så sovnet jeg i godstolen.
Våknet opp og hadde helt utrolig vondt i leppa mi. Joda, jeg hadde sovnet, med snusen! (ÆSJ!)

Vurderer sterkt å finne sengen, for å se flere episoder. Men må surfe litt på nettet først.


Nå har jeg ikke mer på hjertet. Skrev vel egentlig dette bare for å få litt liv i bloggen igjen. 
Har jo vært så slapp i det siste, men jeg skal skjerpe meg altså! Oh yes, i promise! 

Imorgen har jeg ikke store planene. Jeg skal en tur til min kjære Janne, som skal fikse mine kjære øyenbryn! looking forward to that! De er værre enn jungelen i amazonas! 
Og da er det ille.

ehhe.. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3