søndag 28. juli 2013

...

Jeg hadde store planer om å redigere designet. Og det har jeg gjort.
Det som plager meg litt nå er at jeg får ikke fjernet rammen som er rundt bildene.

Skjønner meg ikke helt på koding osv, så dette får bare være.
Jeg har en liten anelse på hvorfor rammen er der, men det får jeg nesten bare sjekke ut i morgen.

En annen liten utblås fra meg:

Jeg har så sinnsykt lyst til å dra med til huset, vaske ALT og ingenting og bare flytte inn med en gang.
Det hadde vært så godt, bare så sinnsykt surt at det er så mye å vaske. Det ser jo ikke uuuuuut.
men, det blir nok greit etter hvert.  Håper bare vi får flyttet iløpet av sommerferien.
Det blir sikkert litt stress når skole og barnehage begynner på igjen.

En ting er i allefall sikkert. Alle gleder seg til flytting!

bilde fra da jeg og J var i Oslo. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3