onsdag 17. juli 2013

Hæm alæn

Idag tidlig dro Ragne og foreldrene mine bort. De har nå kommet frem til stedet de skal være på helt frem til lørdagen. De har dratt på en liten ferietur til Hunderfossen!

Jeg og J er hjemme alene helt til lørdagen. Noe som egentlig er helt greit for meg.
Jeg har hatt fri idag, skal jobbe imorgen, har fri på fredagen og skal jobbe litt på lørdagen før det blir tre uker med ferie på meg.
På de tre ukene med ferie håper jeg på at det skjer masse spennende.

Vi skal prøve å komme oss på en liten tur sammen med Ragne vi også.
Vi skal også prøve å komme oss inn i huset som vi har pusset opp i en evighet.
Endelig kan vi begynne å se slutten på det lange kapittelet og starte på et helt nytt kapitell.

De tre ukene med ferie tror jeg at jeg har godt av. For å være helt ærlig. Har ikke hatt skikkelig ferie på 3år, og ferie er jo noe alle trenger, jeg trenger det i allefall.
Det blir tre spennende uker, før en uke med jobbing før jeg også begynner på et nytt kapitell i livet mitt.
Nemlig ett nytt skoleår som jeg virkelig ser frem til!


Noe som plager meg litt da, er at jeg må bruke lugger i juli! Jeg holder på å fryse ihjel. Det er utrolig kaldt her hjemme nå, og det ser ut som om solen ikke har tenkt å komme tilbake på en god stund.
Lenge leve høsten.

Men litt sånn egentlig, så liker jeg lugger. Det er godt. En annen ting som er fint, er pakken jeg fikk i posten idag.


Se på det fine dekselet da! Bart OG galaxy lizzmmm. 
(jeg fikk også en superlang usbting til mobilen. HERLICH!

Er det noe annet jeg skal fortelle da? nei, jeg tror ikke det. 
Annet enn at når jeg er hjemme alene. Så er jeg å finne stort sett slik : 

SNAPCHAT IN MY





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3