mandag 29. juli 2013

jeg klarte det!

Det har vært tropenatt i trøndelag.
Jeg har sovet som en stein. Sitter å lurer på hva jeg skal finne på idag. Har lyst til å finne på noe, men vet ikke helt hva. Det er jo utrolig godt å være hjemme også.

Kanskje gå oss en liten tur ned til vannet for å ta litt bilder. Vi får se hvordan det blir.
Jeg har vært så utrolig slapp med å ta med meg kameraet når jeg har vært noen steder i sommer.
Jeg hadde med meg kameraet en kveld, men det ble jo selvfølgelig ikke tatt noen bilder.

Til høsten skal jeg bli flinkere. Må jo ha med kameraet på skolen da det er mye som skal dokumenteres, når den tiden kommer. Det er fortsatt noen uker igjen til skolestart og noen uker igjen med ferie.
Jeg begynner på jobb igjen den 12.august, og første skoledag er 19.august. Gleder meg som en liten unge. Skal bli så godt å begynne på skolen igjen.

En annen ting jeg funderer litt på, er hvordan jeg skal få bildene mine større.
Jeg kan ikke ha de i full størrelse, for da tar de over hele bloggen.
Så jeg lurer på om jeg må redigere strørrelsen på bildene før jeg legger de ut? hmmm..

Jeg må nesten bare prøve det, å se hvordan det blir.





















 




















Jeg redigerte størrelsen på bilde. Og vet dere hva? Jeg tror jaggu meg at jeg fikk det til gitt.. eller hva tror dere? Tror jeg skal kjøre på å ha alle bildene slik. Det ser jo plutselig mye bedre ut.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3