onsdag 3. juli 2013

Late dager


Hva er vel bedre med en fridag når det er fint vær? Jeg sitter ute, etter å ha sett en god del episoder av Veronica Mars på netflix, min nye forelskelse.
Jeg har blitt avhengi av både Veronica OG iskaffe, jeg kjenner kiloene kommer snikene inn på meg.

Musikken bråker og kaffen blir drukket i det koselige huset som mamma har i hagen.
Jeg kunne flyttet rett inn, hadde det ikke vært for alle vepsene som flyr i taket.
Hadde jeg vært en veps, hadde jeg brukt tiden min på å fly inne i huset jeg også.Hun har jo så mye blomster her. Og mer blir det vel sikkert også, om jeg kjenner hun rett.


Jeg lurer på hva jeg skal gjøre senere idag. Vurderer å gå meg en liten tur, men det tror jeg kanskje at jeg sparer til senere ikveld. Nå er det alt for varmt, også trives jeg mye bedre i sofaen i det lille huset.


Med musikk og iskaffi. Det kan ikke bli bedre.


Jeg tror jeg skal være her i hele dag. Lese blogger og bare kose meg. Må jo gjøre litt slike ting når man har fri fra jobben og været er bra. 

Har dere planer for dagen, 
eller skal dere være like late som meg? 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3