mandag 29. juli 2013

Varm dag..










































Dagen idag ble skikkelig varm. Vi gikk ned til sjøen hvor vi badet litt, før vi dro hjem for å grille.
Etter grillingen kjørte vi ett lite stykke til et ferskvann, hvor det er utrolig fint å bade og utrolig langgrundt, så det er kjempe fint for barn å bade der. I alle fall, vannet var herlig! Jeg, J og R badet masse og kosa oss skikkelig. (dumme meg hadde ikke med kameraet dit..) Skal kanskje dit en tur i morgen også (hvis været blir det samme som idag!)

Ragne ligger å sover i senga. Hun sover tungt, mens jeg og J ser shrek og spiser potetgull.
koser oss nå også!

1 kommentar:

  1. så fine bilder, å så herlig nå som været endelig begynner å bli litt varmere, men litt i det klammeste laget av å til. Nattene blir lange fordi det er så klamt osv, men skal ikke klage så mye, siden det nå er sol å varme :D

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3