torsdag 8. august 2013

det kommer seg..









Hatt masse besøk i huset i dag også. Vi begynner å komme litt mer i orden, i allefall på kjøkkenet.
Nå mangler jeg bare å sette sammen det vi kjøpte på ikea ikveldingen.
Skulle bare kjøpe noen oppbevaringskasser, men kom hjem med tvbord, duftelys og masse annet fornuftig! Mens vi var på ikea, var Ragne sammen med mormor og morfar.

Hun ble veldig sliten, så mamma og Ragne dro ned til huset. Og når vi kom hjem fra ikea sov hun søtt og godt på sitt eget soverom, i sin egen seng! OLYKKE. Flinke jenta vår.

Dette blir et utrolig kort innlegg, i alle fall på den skriftlige delen.
Jeg har vondt i hodet og kroppen. Må nok finne sengen snart, så jeg er klar for en ny dag i morgen med enda mer rydding og styring. Håper bare alt blir litt bedre og mer klarere før barnehage og jobb roper på oss neste uke!

God natt!

1 kommentar:

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3