onsdag 14. august 2013

en helt vanlig tirsdag


Dagens outfit. Sort bukse, sort singlett OG hvite sokker.


Vi har kjøpt ny tvbenk fra ikea!  Super fornøyd. Den passer perfekt på den veggen!
Nå mangler vi stort sett bare litt bilder i huset, rydding i enda mer klær. Så er vi jaggu meg nesten i mål gitt. Tar det selvfølgelig litt etter litt og det er utrolig godt. Så glad for at vi ikke flytter alt på en gang, for da hadde ikke jeg skrevet dette. Jeg hadde nok ikke sittet her i sofaen en gang. Det hadde blitt så mye styr og det er noe jeg ikke orker akkurat nå.


Ellers så har jeg hatt min andre dag på jobb etter ferien, og jeg har kosa meg skikkelig.
Farget litt hår, drukket masse kaffe og vasket og rydda litt.
I morgen har jeg fri fra jobb. Har store planer om å få ryddet litt etter at jeg har kjørt Ragne i barnehagen. Så vi får se hvordan det går. Må i allefall få klær på plass i hyller og sette på en vaskemaskin med klær.

I skrivende stund sitter jeg å skriver med Maren og Lina på facebook. Vi har felles chat, og jeg ler meg i hjel nesten hver dag! De to skriver så utrolig masse rart. Drikker faktisk brus for første gang siden vi flyttet! Og det var ikke så veldig godt, bedre med et stort glass med isbiter og eplejuice, eller iste.

Vi fyrer også med ved her i kveld.
Det er utrolig kaldt ute, og vi har ikke varmepumpe (enda). Så når jeg fryser, da tenner jeg opp! Og nå er det kanskje 25-30grader her i stuen! Jeg kødder ikke altså. Jeg har mest lyst til å ta av meg alt som heter klær og bare sitte i sofaen, men vi vet jo aldri hva som er ute å går, så jeg dropper den!

Nå snart skal jeg lese litt blogger og chatte litt mer med de gale jentene på facebook, så skal jeg legge meg! Godt å sitte litt oppe på kvelden etter å ha gjort husarbeid. Men det blir nok stopp på det når skolen starter igjen!



2 kommentarer:

  1. Så fin tvbenken var!
    Rart det der hvor brus ikke smaker like godt når du ikke har drukket det på en stund..
    Litt kjedelig å måtte fyre i ovn i august. Har selv sittet med pledd og tøfler for å holde varmen i dag. Og ullsokker har blitt fast følgesvenn på jobb. Litt koselig med høst er det jo og da! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! :)

      Ja, jeg smakte litt brus igjen idag. Og det var ikke så godt altså.. Klarer meg meget godt uten det kjenner jeg.
      Men så har jeg tilgang til isbiter hele tiden her hjemme da, så det kan jo ha noe med det å gjøre også. Juice med isbiter er jo utrolig godt!

      Helt utrolig kjedlig å måtte fyre i ovnen i august. Vi fyrer ikveld også. Pleddet ligger ved siden av meg, men tror jeg klarer meg uten det ikveld.
      Ullsokker ligger alltid tilgjengelig her hjemme, blir så fort kaldt på føttene!

      Høsten er utrolig koselig. Var på en liten sopptur med Ragne idag. Endte opp med masse kantareller. Så nå er fryseren "full" av sopp! :D

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3