lørdag 10. august 2013

endelig helg..





Har gjort masse i huset idag også. Vasket klær, lagt på plass klær, sortert klær.
Det er så masse klær!
Satt opp tvbenk idag også, flinke Jon Arne.

Jeg har støvsugd gang, stue og soverom. I morgen blir det enda mer sortering av klær, om jeg ikke gjør det før jeg legger meg da. Er helt utrolig at en person kan ha så mye klær!

Akkurat nå sitter jeg å ser film. Vurderer faktisk å legge meg, evt legge opp enda mer klær.
Får ikke gjort noe med Ragne sitt nå, for hun sover på soverommet sitt.
Andre natten på rad (selv om hun sniker seg inn på soverommet vårt på natten..)

Gleder meg i alle fall til jeg har fått på plass klærne som vi har. Kastet en del, men det blir vel enda mer også!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3