søndag 18. august 2013

plutselig lørdag




Nå er det plutselig lørdag, igjen.
Hadde min siste dag på jobb, før jeg begynner på skolen på mandagen.
Som sagt før så gleder meg meg skikkelig til å begynne med alt vi skal igjennom på frisørlinjen!
Jeg kan liksom ikke vente, så ikveld har jeg skamklipt min kjære samboer med barbermaskin!

I helgen så har vi hatt overnattingsbesøk av tanteonkelungen vår. En livlig gutt med mange påfunn.
Han og Ragne har herjet som ville menn i hele går kveld, det tok en stund før de sovnet. Men han sovnet godt i sengen og Ragne sovnet på stuegulvet etter en liten stund. Stakkar jenta var så sliten, hun ville ha alt mulig. Mat, drikke, leker, bamser. Endte opp med at hun la seg ned på gulvet og hun var borte på sekunder.

Idag har jeg vært på jobb mens sambo og barna har vært litt over alt.
Da jeg var ferdig på jobb dro vi hjem til gutten hvor vi fikk servert kjempe god middag og masse kaffe.
Det er bra det er helg! Ragne sovnet ikke før sent i kveld heller. Men med en god dupp på tur hjem til gutten så blir det fort slik. Det er et lite stykke å kjøre, så det var bare godt for hun.

Vi har også vært en liten tur til mamma, som endte opp med at jeg gikk og Ragne tok sykkelen hjem. En fin tur på 1,2km som tok oss kanskje et kvarter, tjue minutter å gå.
Måtte jo stoppe for å se på kyr og masse annet rart i grøften.

Har jo selvfølgelig ikke tatt noen bilder i det siste, for det blir rett og slett glemt i alt som skjer.

Akkurat nå sitter jeg å slapper av i sofaen. Lader opp batteriene litt før jeg skal gjøre noe fornuftig, eller kanskje jeg skal vente med det til i morgen? Vi får se hvordan det blir. Har jo vært på farten i hele dag, så litt avslapping unner jeg meg nå.

Q: Gleder du deg til skolestart? 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3