fredag 9. august 2013

Rolig





En utrolig stor takk til mamma og mormor som hjalp meg med å sette sammen drittbokser fra ikea.
Hadde jeg prøvd litt mer hadde jeg klikket mentalt! Jeg HATER at jeg ikke får til ting, jeg har ikke tålmodighet .. så etter en liten stund eksploderer jeg! Takk for at dere ordnet de for meg.

Ragne har vært grei idag også. Litt "karått" osvosv. men, hva annet skal man vente av en fireåring som vil hjem til mormor og det gammle huset. Og ikke minst hunden og alle kattene.
Det går vel bedre når vi begynner på barnehage, jobb og skole igjen. Håper jeg.
Om jeg ikke havner i en slags koma da. En "orker ikke gjøre noen ting koma" for da er jeg ferdig! Da er det ingen Tina lenger.

Kjenner jeg er utrolig sliten, men samtidig så "orker" jeg ikke å legge meg for å sove. For det jeg ikke har hatt tid til på dagen, gjør jeg på natten. som feks å blogge, lese blogger, lese nettaviser osv.
Det har jeg ikke tid til på dagen, så da er sofaen min faste plass når Ragne sover. Utrolig dårlig vane, men det blir vel bedre det også.

Jeg fikk meg nye nattbord idag. Av mamma, som har fått de av mormor.
De er ganske gamle og av teak så jeg kunne selvfølgelig ikke si nei til de! Jeg har jo masse teak fra før også, og jo mer jeg har jo bedre er det!

I skrivende stund ser jeg på tv og hører på summingen av teven. Er det slik fordi den er gammel, eller er det noe annet som feiler den? Kan den ekslodere?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3